View Full Version : Problem z aparatem
Witam wszystkich - Wy też tak macie czy tylko mi się coś piepszy ?!! :(
Opis problemu:
-Na zdjęciu wyraźnie widoczne poziome paski (tylko przy zdjęciach z oświetleniem żarówkowym).
Jaka może być tego przyczyna i jeśli to nie jest normalne to jak temu zapobiec ??
Aha, telefon zakupiłem nowy jakieś 2 miesiące temu i mi isę to w oczy nie rzuciło.
Wersja sterownika aparatu 5.3 (nic nie zmieniane)
Załączam przykładowe zdjęcie:
http://images20.fotosik.pl/83/0b58352b8c1bee97m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=0b58352b8c1bee97)
U mnie takie zjawosko nie wystepuje. Jak zrobiłem zdjęcie dla Tekstu pisanego 10, z Fleszem i Makro to myślałem że mi oczy wypadną tak wyraźnie wyszło :faja:
Z fleszem jest ok ale to robiłem przy oświetleniu żarówkowym.
Jeszcze ktoś ma takie problemy ?
Co mi radzicie ???
Nie znam się na tym dokładnie, ale zdaje się że są różne żarówki mają różne częstotliwości itp. Takie zjawisko występuje podczas robienia zdjęć monitorowi, czy też telewizorowi. Spróbuj w innym pokoju na innej żarówce. Pozdrawiam.
Tak chyba jest zawsze, zależy jeszcze przy jakim oświetleniu, mi takie paski się pojawiają przede wszystkim jak skieruje aparat na jarzeniówkę. Ale zauważyłem, że w zależności od sterownika aparatu mogą być bardziej lub mniej widoczne. Obecnie mam wersje 8.53 i jest dużo lepiej niż przy 9.98
Dzięki za odpowiedzi, ja bym się przychylił do tezy cwk :!:
Możesz mieć racje (jak dam tryb nocny = większa czułość) to paski lecą dużo szybciej :!:
Heh, to może aparat się jednak nie rąbie tylko taka specyfikacja tego modelu...
Może na to mieć wpływ pewnie sterownik aparatu...
Nic, może jakoś przeżyje z tym faktem :roll:
Można zamknąć temat, już wszystko wiem :wink:
Dzięki jeszcze raz :wink:
admandam
23-02-2007, 10:06