View Full Version : Soft bez simlocka??
Czy simlock jest zapisany w sofcie? Jeśli tak to czy można wgrać softa bez simlocka? Jak można to niech ktoś napisze jak i oczywiście mógłby podać jakiegoś linka o ile taki istnieje. Sorki jeśli to głupie pytanie, ale jestem zielony :oops:
O instalacji nowego softu było naprawde wiele razy wystarczy odrobine poszukać.
Masz nawet Przeklejony: http://gonzek.h2.pl/viewtopic.php?t=7401
Kiedy wgrasz nowego softa nie powinieneś mieć już simlocka choć jeśli dalej będziesz miał bo coś sie źle zrobi to są jeszcze inne sposoby.
bambi* a znasz te ,,inne'' sposoby??? Bo ponoć przez jakiś programik da się za darmo zdająć kablem DCU-60 :?:
Tak znałem bo z rok temu robiłem w k700i musiał bym poszukać bo już niepamiętam. Ale napewno sie da przynajmniej ja tak zrobiłem.
To jak znajdziesz zapodaj tutaj OK??? Z K700i też by się przydało :lol:
Andrzej2202
05-04-2007, 13:21
O instalacji nowego softu było naprawde wiele razy wystarczy odrobine poszukać.
Masz nawet Przeklejony: http://gonzek.h2.pl/viewtopic.php?t=7401
Kiedy wgrasz nowego softa nie powinieneś mieć już simlocka choć jeśli dalej będziesz miał bo coś sie źle zrobi to są jeszcze inne sposoby.
bambi po wgraniu nowego softu nigdy nie ściągniesz simloka,a jeśli znasz te inne sposoby to podaj .Takie sposoby do którego nie trzeba kabla serwisowego
A mógłbym sobie wgrać softa z simlockiem na orange? Jeśli można i ktoś ma to niech wrzuci i poda jakiegoś linka. Mam k750i CID49 R1CA021 EROM R3A005 i simlock na ere :x
kulkoncz
05-04-2007, 16:40
siema :) ja sie chcialem spytac jak sprawdza sie jakiego sie ma softa w k750i ?:>
Andrzej2202
05-04-2007, 16:44
siema :) ja sie chcialem spytac jak sprawdza sie jakiego sie ma softa w k750i ?:>
>*<<*<*1 inform.o oprogramowaniu
A mógłbym sobie wgrać softa z simlockiem na orange? Jeśli można i ktoś ma to niech wrzuci i poda jakiegoś linka. Mam k750i CID49 R1CA021 EROM R3A005 i simlock na ere Mad
Odpowie mi ktoś na to pytanie? :)