PDA

View Full Version : Gry z telefonu na kompa

suzej
07-04-2007, 00:17
Mam takie pytanie: jak zgrać zainstalowaną grę w telefonie na komputer?
Chodzi mi o grę którą ściągnąłem (za opłatą) z jakiejś strony na telefon a teraz się chce podzielić z innymi :P
Szukałem na forum ale jakoś nie mogę znaleźć takiego tematu :/
Jeżeli chodzi o zaawansowanie w szperaniu w telefonie to jestem na dość początkującym etapie (do tej pory próbowałem tylko zmienić ikonki w telefonie i udało mi się :) ) więc proszę o w miarę zrozumiały opis.
Z góry dziękuję.

macia007
07-04-2007, 01:56
Z tego co wiem to juz zainstalowanej gry nie da sie zrzucić na kompa. :roll:

benkowik
07-04-2007, 21:10
macia007ma racje. Nawet jak zauważyłeś to jak wchodzisz na kome przez USB to nie ma folderu game. Wszystko jest w otheri w plikach do zainstalowania.W ten sposób nie podzielisz sie gra za którą zapłaciłes :)

markonix
07-04-2007, 21:29
http://images22.fotosik.pl/89/dc75710fdb8643c3.jpg (www.fotosik.pl)

a mnie sie wydaje że kopiując te wszystkie pliki np. co mają ageofemipres w nazwie do tego samego folderu w innym telefonie skopiujemy gre

albo sam ten plik co zajmuje 108kb, wystarczyłoby zmienić tylko nazwę (rozszerzenie na jar) a reszta to chyba save'y, log'i i takie tam

balbin
07-04-2007, 22:09
a mnie sie wydaje że kopiując te wszystkie pliki np. co mają ageofemipres w nazwie do tego samego folderu w innym telefonie skopiujemy gre

albo sam ten plik co zajmuje 108kb, wystarczyłoby zmienić tylko nazwę (rozszerzenie na jar) a reszta to chyba save'y, log'i i takie tam
Próbowałem to zrobić i niestety nieudało się. Chyba nie ma możliwości wrzucenia zainstalowanej gry z telefonu na komputer.

pabul_77
08-04-2007, 22:06
te pliki to rozpakowany plik .JAR może spróbowałbyś zrzucić te wszystkie pliki które masz do tej gry zrzucić na kompa a potem spakować do wszytsko do jednego pliku .JAR... Ale nie wiem czy to zadziała miałem taki przypływ mocy :D

suzej
08-04-2007, 22:37