PDA

View Full Version : niedziałające słuchawki

Toomeks
09-09-2007, 16:36
witam mam taki problem, dokładnie nie wiem na czym polega ale jak podłączam telefon do komputera to 5/6 prób kończy komunikatem nie rozpoznano urządzenia USB albo dysk wymienny się nie pokazuję, podobnie mam jak chcę podłączyć ładowarkę(wciskam ten kabel pod różnym kontem a on i tak się bardzo często rozłącza. Ostatnio wpadłem na pomysł żeby lekko polizać kabel i wtedy lepiej się łączy no ale nie chcę niczego zalać lub czegoś popsuć. A co do słuchawek to gdy je podłączam to niema żadnej reakcji, totalnie nic się nie dzieje. Proszę o pomoc!!!

Ps. mam telefon od 2 miesięcy jest na gwarancji, nie znam się za bardzo i wolał bym nie rozkręcać telefonu

venom666
09-09-2007, 16:46
polizanie kabla to prosty sposób na lepsze przewodzenie....
przemyj styki kabla i złacze telefonu...
odrobinka wd-40 na wacik i przetrzec...
pomaga w 100%

Toomeks
09-09-2007, 17:22
Wd-40 mam ten smar do roweru, a wiec zrobiłem tak jak mówiłeś i nic nie działa! :[

rawilson
09-09-2007, 20:16
jak już to radziłbym przetrzeć styki fona spirytusem....

AlaN
09-09-2007, 21:43
Przetrzyj styki w telefonie i styku we wtyczkach - słuchawek i ładowarki. To co opisujesz to objaw nie kontaktowania styków. Przemycie ich powinno pomóc.

Toomeks
11-09-2007, 08:17
Ok wielkie dzięki chłopaki już jest ok, spirytus pomógł :D

ruti
12-09-2007, 16:15
widze ze juz sobie poradziles, ale gdy to sie powtorzy zobacz dokaldnie na styki, jezeli pojawia sie na nich lekko zielony osad to jest to oznaka elektro korozji... glupia rzecz, serwisant moze ci powiedziec ze zalales telefon a tak naprawde mogl ci zaparowac w lazience lub tez na dworze gdy padal deszcz lub poprostu ktos jest lekko przy kosci i sie bardzo grzeje... wtedy takie rzeczy sie dzieja w naszej kieszeni...
sprawdzcie sobie czy niemacie takich korozji... bo pozniej z samych stykow przechodzi ona dalej i telefon pada

korozja jest dosc ciezka do zobaczenia...

rawilson
12-09-2007, 17:59