View Full Version : Jak to odczytać?
Witam.
Chciałem sprawdzić wersję softu w moim k750i. Użyłem do tego programu SE Tool 2 Lite. Pokazał mi coś takiego:
http://up.wklej.org/download.php?id=d305281faf947ca7acade9ad5c8c818c
Nie znam się na tym. Więc mam takie pytanie, czy jest tam coś na temat blokady simlock. Konkretnie chodzi mi o to czy ona jest w moim telefonie, czy jej nie ma. Dzięki.
A nie możesz sprawdzić tego czy masz locka "manualnie"? Wsadź karty z kilku sieci i zobacz czy działają.
A ściągać zdjecia 15kb mi się nie chce... :/
masz soft R1CA021
a jezeli chcesz sprawdzic czy masz sciagnietego locka
to zrób
*>*<<*<* ( >;< joy w lewo i prawo)
wejdz w info o oprogramowaniu i cos tam jest o blokadzie
rawilson
27-09-2007, 18:11
ma ;] bodajrze na ere ;]
Nie mam kart innych sieci, a chce go oddać do serwisu i nie wiem czy ma simlocka, czy nie ma. Jestem w tym zielony. Zobaczcie to zdjęcie i napiszcie czy jest simlock, czy nie.
a jezeli chcesz sprawdzic czy masz sciagnietego locka
to zrób
*>*<<*<* ( >;< joy w lewo i prawo)
wejdz w info o oprogramowaniu i cos tam jest o blokadzie
czytaj wszystko ;-)
On jest z orange, chodzi mi tylko czy ma simlocka, czy nie
3 raz..
*>*<<*<*
inf. o usługach/blokada karty sim
Dobra sprawdziłem kodem w aparacie i jest tam coś takiego:
5 kłudek żółtego koloru, a obok nich jest liczba 5. I co to oznacza.
sa kłódki zamkniete czy otwarte?
jak dobrze to odczytuje to kłudki te są otwarte, to co to oznacza?
rawilson
27-09-2007, 19:04
ze nie masz... ;) no fatkycznie chyba sie pospieszylem z diagnaa ze masz ;)
a da się z powrotem założyć simlocka np. przez SEUS. Chodzi mi o to, żeby był simlock i się w serwisie nie dopatrzyli. Doradźcie coś.
Sim-locka raczej sie zdejmuje a nie zakłada nawet jak założysz to ci nic nie da bo oni w serwisie mogą to sprawdzić . Ja z mojego zdjołem sima i dałem do serwisu Orange i naprawili co trzeba a jak go dostałem to sim-lock był założony.