View Full Version : Przyczytaj profesjonalisto.
Witam.
Z góry proszę nie oceniać mnie i nie walić tekstami typu "poszukaj" bo siedze tutaj już 2 dni i nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytania.
Mam w800i i chce zmienić w sofcie, aby SMS'y zapisywały się na fonie lub karcie co opisane jest tutaj: http://se-center.info/viewtopic.php?p=181604
Niestety jest to opisane dla osoby która coś się już zna, a szczerze mówiąc ja jestem totalnym nowicjuszem.
Staram się sprawdzić CID... nie idzie..
Instaluje FAR nie idzie...
Ściągam USBFlash... gdzie to wsadzić?
Domyślam się, że moj temat już wam wychodzi "bokiem" i nie macie ochoty pomóc mi, tylko odesłać, ale prawda jest taka, ze ja jako szukający nowicjusz, nie moge sie połapac w tym wszystkim...
Licze na waszą pomoc, niekoniecznie na forum, może być gg:3891595
Szybko sie ucze.
Dzieki.
Usb flash klikasz prawym na ini i wybierasz instaluj.
Cid sprawdzisz wbijając >*<<*<* <-joy w lewo >-joy w prawo
i wyświetlonym menu wybierasz pierwszą opcję potem druga i na dole jest
wersja oprogramowania i cxc 125 932_49 r1c lub cxc 125 932 r1c jak masz to pierwsze to ma 49 cida a jak drugie to 36
rafał666
06-11-2007, 18:48
a jak USBFlash nie pomoże to instalujesz SEUSA
jest on na stornce sony ericssona
cxc 125 932 r1k ... czYli CID36
what next? instaluje fara, jak podłączyć tel?
wyłącz fona wyciąg bateria na ok. 30 sek. potem włóz baterie i podepnij fona trzymając przycisk C na telu
Jackal PL
06-11-2007, 20:31
instaluje fara, jak podłączyć tel?
Instalujesz FAR (masz już USB Flash i USB Drivers), ale jak podłączyć tel masz dokładnie opisane - chyba nawet więcej niż w jednym poradniku - trzeba tylko umieć czytać...
EDIT: Znowu za późno, ale zresztą nie ważne... :P
Instalujesz usb flash, potem fara wyłączasz telefon włączasz fara i według poradnika pomijając wgrywanie łamacza i na końcu resta ;-)
http://se-center.info/viewtopic.php?t=6640
Coś wolny jestem bo 2 osoby mnie wyprzedziły z odpowiedzią :oops: