PDA

View Full Version : Problem z USB!! pomocy!!!

malmu
19-01-2008, 15:07
Witam wszystkich!! Mam taki problem: po podłączeni w950i do komputera wyskakuje wiadomość ża nie rozpoznano urządzenia!! Zainstalowałem przeciesz PC Suite!! Co morze być przyczyną???

bartoszstce
19-01-2008, 15:42
a masz sp2 ? bo jak nie to nie pójdzie...

a ja to nie preferuję tego pc suite osobiście i jak coś to wole bez i jak podepniesz telefon to go windows wykryje jako dysk wymienny i to zawsze działa bez żadnych sterowników;)

Bzq
28-02-2008, 20:27
Wykryje go jako dysk wymienny, ale w tej opcji nie można zrobić np, synchronizacji a mi na przykład na tym zależy. Jestem totalnym laikiem i też nie mogę sobie z tym poradzić. PC suite nie widzi telefonu po podpięciu. Może znacie jakieś alternatywne programy do zarządzania telefonem i synchronizacji czy innych tam zabiegów? Może jakieś sterowniki? Zaznaczę, że mam Vistę bo to może być problemem. No i jeszcze to, że instalowałem oprogramowanie z płyty ale nie poszło na Viście z tym, że telefon widziało, Później ściągnąłem z strony SE nowy PC Suite ale dieje się to co napisałem. Jakieś sugestie co zrobić?

bartoszstce
02-03-2008, 09:55
jeśli tak to proszę:

OxyCube (pozwala również zobaczyć pliki systemowe :) ) http://www.uiq3.eu/viewtopic.php?t=1614 niestety nie wiem czy to działa z vistą...

PC Suite for Smartphones http://www.uiq3.eu/viewtopic.php?t=164 to już na pewno śmiga na viście ;)

jest jeszcze taki program jak Oxygen Phone Manager II ale ponoć ten nie chce się łączyć z telefonami...

cewnik
02-03-2008, 19:45
a instalowaliście PC Suite z płyty dołączonej do fona czy z neta? bo z neta może czasem nie działać

bartoszstce
04-03-2008, 16:05
pc suite zwykłe to dno dla tego telefonu

do tego telefonu potrzeba PC Suite for Smartphones wyżej troche dałem link do tego....

Bzq
13-03-2008, 23:56