View Full Version : Poblem z włączeniem telefonu
Mam problem z uruchomieniem K750i@W800i. Po wpisaniu kodu PIN wyskakuje, błąd konfiguracji. Skontaktuj się z operatorem sieci lub z centrum usług.
Słyszałem, że to coś jest z custom, ale jak to zrobić, bo jestem zielony w tych sprawach. :yyk:
Sebekskc
25-04-2008, 18:25
grywasz przez XS++ albo Setool custom i tyle. Wszystko jest w dziale tuning. Zajrzyj do Tuning od A do Z ;)
Dzięki, a który jest łatwiejszym programem do obsługi??
Na rysunkach jest Setool więc chyba nim spróbuję. ;)
Nie chce mi znaleźć telefonu, może wiecie o co chodzi???
PS. Sorry za double posta!
moonsc4p3
25-04-2008, 19:19
Nie chce mi znaleźć telefonu, może wiecie o co chodzi???
PS. Sorry za double posta!
Nie masz sterowników Flash USB...
Podaję linka...
http://musicphone.pl/articles/USBFlash.zip
Ściągasz, rozpakowujesz do dowolnego folderu, podłączasz fona z wciśniętym "c" (na fonie oczywiście) i po wykryciu podajesz lokalizację sterownika i instalujesz ;) Po tym powinno bez problemu wykryć Ci fona.
Może źle to napisałem, ale SeTool nie chce mi znaleźć telefonu, ciągle pisze Hold "C" and insert USB cable!
Wiem co to znaczy, ale czekam 2 minuty i nic. :woot:
moonsc4p3
25-04-2008, 19:58
Może źle to napisałem, ale SeTool nie chce mi znaleźć telefonu, ciągle pisze Hold "C" and insert USB cable!
Wiem co to znaczy, ale czekam 2 minuty i nic. :woot:
No a o czym ja pisałem?
NIE masz sterowników :) Musisz je zainstalować, tak jak napisałem...
A jaki masz CID?? Se tool obsługuje od 49 w wzwyż. Czyli jeśli masz zainstalowane usb flash i nadal se tool go nie wykrywa to masz cid36 i musisz skorzystać z innego programu ;)
Sprawdzałem. To jest CID49.
Zainstalowałem Flash USB i dalej nic. Może jakiś inny program da radę??
Sorry za double posta, ale jednak to jest CID36, ale pisze CXC 125 932_49 R1C, ale to nie jest pewne na 100%, więc to chyba CID36.
PS. Nawet DaVinci nie wykrywa fona, nawet K800i też. :(
Musisz wgrać tylko pliki "Custom"
Ale mi pomogłeś. :yyk: